Salgsmapper

0
Salgsmapper

I det firma, hvor jeg arbejder, har vi de seneste dage haft travlt med at pakke en masse papirvarer, som skulle køres til lossepladsen, fordi varer pludselig er blevet forældede. Firmaet har fusioneret med en større virksomhed, hvorfor vi har skiftet navn og logo med mere.

Det betød, at for eksempel alle vores fortrykte salgsmapper – du kan se her, hvor vi køber salgsmapper – skulle destrueres, og vi har fået fremstillet nye med det nye firmanavn på. Det har nok været en noget bekostelig affære, fordi vi havde et ganske stort lager af alle de forskellige tryksager, vi bruger, og de er nu alle sammen blevet ubrugelige og skal bare væk.

Derfor har vi været et par stykker i firmaet, der har haft ekstra travlt med at fylde den container, der har været lejet til formålet. Vi er dog sluppet for at skulle sortere ret meget i tingene, da vi altid har haft god orden i vores depot.

Det betyder, at alle tryksager har stået i kasser på hylderne, og på kanten af hylderne har der siddet labels, som tydeligt fortalte, hvad de enkelte kasser indeholdt. Vi har selvfølgelig også haft et lager af neutrale kontorartikler som for eksempel notesblokke, og de skal selvfølgelig ikke smides ud, men de var som nævnt nemme at holde adskilt fra de papirvarer, der skulle kasseres, fordi de var omhyggeligt afmærket med de nævnte labels.

Derfor kar vi bare kunnet tage papkasserne med de ting, der skulle væk, og smide dem i containeren uden at kontrollere indholdet. Så vi blev færdige med arbejdet til tiden.